Total Views

joi, 16 decembrie 2010

Vine Partea 2 din „Nu-mi pasa”


Sa continui povestea de unde am lasat-o.Mi-am dat seama dupa ce am ajuns sa ma cunosc destul de bine ca lumea e o javra ordinara care se foloseste de tine,care iti calca in picioare statutul(asta daca ai unu) si care te injunghie pe la spate cu orice ocazie.Mi-am dat seama ca nu exista prieteni adevarati si nu exista dragoste la prima vedere sau alte tipuri de dragoste rapida.Mi-am dat seama ca nu merita sa pui suflet in nimic ci doar in lucrurile care te afecteaza pe tine.Mi-am dat seama ca nu trebuie sa te atasezi sentimental de nimeni pentru ca la final esti doar tu cu tine si mi-am mai dat seama ca nu poti sa te detasezi de toata lumea dar pentru persoanele la care ti sfaturile tale sa fie rationale,pline de experienta dar lipsite de incarcatura sentimentala astfel ca daca nu iti urmeaza sfatu sa nu te simti ranit.Nu exista femei fidele la fel cum nu exista barbati fara apucaturi urate.Mi-am dat seama ca lumea asta nu e dreapta deci de ce sa fi tu?
Mi-am dat seama ca expresia ‚nu imi pasa’ nu doar exprima sentimentu de detasare totala,nu si pentru mine..exprima o multitudine de sentimete si trairi care m-au adus printr-o multitudine de schimbari in decursu a 6 luni la tipul de persoana de acum:acea persoana sictirita de viata,dar nesatul de ea;o persoana optimista cu idei pesimiste de viata(frate,viata e un cacat dar asta nu inseamna ca nu poti sa dai cu oust!);o persoana care apreciaza tot ce are,nu are regrete si incearca sa traiasca din plin viata cu ceea ce are;o persoana aproape invulnerabila la parerile altora si barfa altora dar sentimentala cu cine trebuie;o persoana care are defecte si calitati dar cel mai important...aceste schimbari m-au facut pe mine!Toblerone!
Sper ca ati inteles expresia si daca o folositit cu sensul ei din dictionar atunci sa nu ziceti niciodata ca de la mine stiti expresia asta!!
In rest..Nu-mi pasa!!
PPPS:as mai avea multe sa scriu dar..postarile scurte sunt mai frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu