Total Views

vineri, 24 decembrie 2010

Chestii,trestii


In primu rand as vrea sa imi cer scuze tuturor daca nu sunt persoana pe care o doriti ca tovaras,prieten,amic sau alte denumiri pe care le folositi.
Incep..
Sunt mincinos,oho doamne!!Mint mai rau ca Mos Craciun(care apropo nu exista).Pot sa te mint fara sa iti dai seama,pot sa imi zici cu ce sa te mint si o sa te mint in asa fel incat sa crezi minciuna desi stii ca tu m-ai pus sa te mint cu respectiva chestie,pot sa mint in 1000 de feluri posibile.
Sunt indiferent!Cu majoritatea persoanelor,aproape toata lumea!Mi se rupe ce crezi despre mine din auzitele tale.Mi se rupe de sfaturile tale daca nu esti apropiat de mine.Mi se rupe de viata ta amoroasa,de situatia ta economica si de problemele tale in familie.Nu-mi pasa!
Sunt zgarcit!Nu as da bacsis nici un ban.De ce dracu sa ii las vre-un ban in plus daca nu imi permit,si chiar daca mi-as permite,tot zgarcit o sa fiu!
Sunt egoist!Ma gandesc la mine inainte de tine sau de altcineva!
Sunt nesimtit!Daca te iei de mine pot sa te fac de cacat dar asta e un atribut destul de placut in vremea mea de glorie cand jucam hockey..
Sunt gelos!asta daca stai cu mine 2 luni ca sa ajung macar sa tin la tine.
Sunt direct!Poate prea direct pentru gustu vostru.
Sunt chel?Nu momentan dar in viitor o sa fiu(cat crezi k poate rezista un om la stres continuu)
Sunt realist!Visele nu isi au locul daca nu ai bani.Cand o sa ai un milion in buzunar o sa vezi ca iti permiti si vise.
Sunt tradator!Tradez pe cine ma enerveaza si pe cine cred ca merita(prieteni apropiati sunt exclusi)
Sunt usor de cumparat!
Sunt fraier!Cateodata sunt fraier pentru ca sunt prea de treaba,nimeni nu merita ajutorul meu!
Sunt modest?Probabil,asta nu stiu..
Ti-am atras atentia?Continua sa citesti ca devine mai interesant!
Imi stiu interesul in viata asta de cacat!Vreau sa ajung doctor,programator sau Presedintele Romaniei(da,sigur..pe asta nici io n-o cred dar daca voi o credeti sa traiti bine!),oricum ceva din care o sa imi iau o gramada de bani sa imi sadisfac viciile nenorocite pe care le am.Singurele lucruri pe care le iubesc sunt in ordinea asta:Viata mea,visul meu,mama,bunica si nero!Singuri de care imi pasa sunt tovarasi mei apropiati,Fratii mei:Mada,Ispy,Paul,Adi si Tomato!Restu sunteti prieteni,cunostinte,amici si altele.
Tipe?Nup n-am nevoie dar de unde stii daca mint sau nu?
Intreaba-te de ce scriu postarea asta..
Pentru ca mi se rupe despre ce crezi tu despre mine,daca ma sustii bine,daca nu..pot sa traiesc si fara tine.
Sunt cam sec nu?Cunoaste-ma si zimi parerea dar cunoaste-ma cu adevarat!Sau..defapt poti sa iti ti parerea pentru tine!
Pentru cei care ma critica pe mine in fata,e ok...Ii respect pentru asta!
Dar pentru cei care ma vorbesc pe la spate am un mesaj:Da!Nu sunt perfect,sunt cracanat,pitic,slab si cum vreti voi sa imi ziceti dar stiti ce?
Absolut nimic!Pentru ca daca nu imi ziceti asta in fata nu merita sa va dau un raspuns.
Poate v-am dat mai multe subiecte de barfa sau nu...Nu-mi pasa!repet asta pana va intra bine in cap!Eu ma simt bine cum sunt,cu ce tovarasi am,cu ce familie am si in ce grup sunt si pentru asta m-am criticat in prima parte a postului zambind!
Ca sa inchei.Dumnezeu Va iubeste pe toti!Eu nu:)
PS:Scuzati greselile gramaticale daca sunt dar nu incepeti cu cacaturi de genu nu ai scris bine fi sau ai ratat un i!Incearca sa scri tu in pula mea un blog si dupa vorbim!Nu suntem la ora de romana,pentru ca ghici ce!Am scris cacatul asta in vacanta de iarna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu