Total Views

duminică, 26 decembrie 2010

Shit!

Imi e dor sa glumesc,sa rad cu pofta,sa ma simt bine.Ce cacat se intampla?
Ies afara,ii vad pe toti rupti in gura,satui de ei satui de tot,ganduri negre,injuraturi,laude,boicot,circ!Ma simt murdar si totusi am facut dus inainte sa plec din casa,plin de ura si rautate.
Merg pe strada cu speranta sa vad un om zambaret dar nu gasesc.Stai,mint!Vad niste cacati de dorobanti cu zambetu pe buze,tocmai au batut un boschetar care incerca sa se incalzeasca si sunt mandri de ei.Nu!
Vreau sa vad pe cineva ca zambeste fara motiv!Vreau sa vad pe cineva ca emana energii si nu negative!Vreau sa vad pe cineva plin de viata ca sa nu devin io acel cineva!
Dar trebuie,se pare ca o sa devin vechiul Mihai pe care uni il vor,unora le e dor de el,pe uni ii amuza!Asteptati sa ma odihnesc ca sa am forta sa zambesc non-stop,sa ma prostesc de cand ies pana cand intru in casa,sa fac caterinca!Asteptati sa dorm macar 10 ore pentru ca in 48 de ore am dormit dor 7 adunate.
Trebuie sa zambesc,trebuie sa fiu eu acel cineva care e vesel tot timpu pentru ca nimeni nu mi-a luat locul pana acum!Dar sa nu mint si mie imi e dor de cum eram!Asa ca I’ll be back!!

2 comentarii: