Total Views

marți, 22 februarie 2011

Originea numelor..


Pentru urmatoarea postare am nevoie de aceasta..deci cautativa numele daca sunteti curiosi si asupra semnificatiilor.Apropo numele sunt scrise ori la masculin ori la feminin dar de exemplu eu scriu Mihai=... asta inseamna ca Mihaela inseamna acelasi lucru(asta ma va scutii de scris..stiu ca sunt lenes dar i don’t give a fuck).
Alina=”nobil” in lb germana
Adrian=nume latin care inseamna „originar de langa Marea Adriatica”
Alexandru=grecesc care inseamna „protector al oamenilor”
Ana/Anca/Oana=evreiesc care inseamna „gratia favorita”
Andreea=grecesc care inseamna „razboinic”
Catalin=grecesc care inseamna „pur”
Claudiu=latin care inseamna „schiop”
Cristina=latin care inseamna „urmasul lu Cristos”
Dana=ebraic care inseamna „Dumnezeu este judecatorul meu” sau „Judecatorul este Dumnezeu”
Diana=”Divin”,”Ceresc”
Elena=grecesc care inseamna „raza de soare”
Florin=latin care inseamna „infloritoare”
Gabriel=ebraic care inseamna „Dumnezeu este puterea mea”
George=grecesc care inseamna „fermier” sau „taran”
Ioan=evreiesc care inseamna „Binecuvantarea Domnului”
Irina=grecesc care inseamna „pasnica”
Laura/Lorena/Laur/Laurentiu=latin care inseamna „dafin”
Magdalena/Madalina=ebraic care inseamna „originar din Magdala”
Maria=ebraic care inseamna „copil dorit”
Mihai=evreiesc care inseamna „Cine e Dumnezeu?”
Nicolae=grecesc care inseamna „oameni victoriosi”
Olga=scandinav care inseamna „de succes”
Paul=latin care inseamna „mic” sau „umil”
Radu=slav care inseamna „veselul”
Raluca=grecesc care inseamna „glorie”
Roxana=persan care inseamna „zori de zi”
Teodor=grecesc care inseamna „Darul Domnului”

Atat m-am sinchisit sa scriu,imi pare rau pentru cei ale caror nume nu apar dar daca va intereseaza cautati pe goagle!

4 comentarii: