Total Views

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Lobotomie


Doamne,probabil k subconstientul meu mai este inca activ.Inca nu fac tot in cunostinta de cauza..si o dovada este faptul k tot ce imi aduc aminte este lipsit de orice sentiment.De obicei cand iti aduci aminte ceva placut te cuprinde un sentiment de caldura,placere,etc;la fel cand iti aduci aminte ceva neplacut numai ca e ura,suparare,indispunere,depresie in cel mai rau caz.Ei bine eu nu mai simt chestiile astea cand imi aduc aminte,de parca nu ar fii amintirile mele.Si mai grav,pe cele recente nici nu mi le mai pot aminti probabil pentru ca nu vreau,probabil pentru ca subconstientul meu vrea sa ma transforme intr-un robot.
Una peste alta cred ca tot raul spre bine.
Semilobotomia mea este o reusita totala pentru dezvoltarea personalitati mele din momentul asta.Poate in viitor nu o sa mai fiu nevoit sa am amintiri fara sentimente,poate ca in viitor toate probleme se vor rezolva si voi putea sa ma binedispun gandindu-ma la copilaria mea sau sa ma prost dispun,sa imi permit chiar sa intru in depresie gandindu-ma la tata..pana atunci I AM ROBOT!
App as vrea sa imi inchei postu citand din cineva cu ocazia evenimentelor petrecute ieri seara si despre care nu vreau sa vorbesc:”Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpu”
O zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu