Total Views

joi, 3 februarie 2011

Maria Ioana sau Greenutza


Ha ha,cunosc pe cnv cu numele de Maria Ioana,super de treaba fata,caterinca,nush ce.E speciala pentru ca vede dincolo de aparente si incearca sa vada cum sunt oameni,cel putin asa a facut la mn.
Mai e si o anumita persoana pe nume Flory,viata mea:X:X,care cred ca ma cunoaste mai bine decat ma cunosc eu!Ii zic mersi de fiecare data cand ma ajuta cu sfaturi,cu vorbe sau pur si simplu ca e langa mine!Mersi Flory!
De ce scriu postarea asta?Spanac,nu stiu!!
Roxana.Probabil cea mai de treaba fata din clasa mea pe langa Silvia si Kid desigur.Are ea problemele ei dar o iubesc!
Skiry.Ar fi multe de zis dar doar un „Te Ador” ajunge.
Paralila sau Andreea(cum preferati).O blonda si jumatate dar...si eu sunt blond deci dc dracu mai comentez.
Emma.Wtf!Nebuna grupului!Desigur cam neortodoxa ea dar e tovarasa mea si o iubesc.
Gref!nebunie maxima,amandoi tauri,amandoi nascuti pe aceeasi zi si amandoi 4 nume,culoarea fav e rosu si inca cateva asemanari.Lov Ya:*
Satanix!Fara cuvinte..deci cea mai nebuna persoana pe care o stiu!
Cristiana.Mda,deci are probabil cei mai multi pitici pe creier patrat din cate persoane stiu dar tot ma inteleg super bine cu ea!
Capy!Mda,boboaca,arfe,figuri.Dintre toate cuvintele astea doar boboaca o descrie,nu are arfe,figuri nema,e pitica dar se crede inalta,ce sa vezi.lovely
 Meggie!atat de speciala si de complet nebuna e ca iti face placere sa fii prin preajma ei.
Si ar mai fi nume dar nu imi mai aduc aminte,asa k chix,jet,tai-o pleaca cara-te dispari zbori sterge-o calc-o evapora-te mori,da-ti foc fa-te scrum arzi in culori sufla-te si stinge-te singur ca ne dai fiori.
Ps:Urmeaza si tovarasi mei de gen masculin si neutru:D

Un comentariu: