Total Views

joi, 6 ianuarie 2011

O pensula si-atat

Titlu n-are legatura cu postarea.Defapt nici nu stiu despre ce scriu kktu asta doar stiu ca am chef de scris!!
Brusc,tot e clar,mintea mea e limpede,nici un gand nu ma apasa,nu nimic!!Ma simt excelent!!
Ce cacat zic..e ca si cum as sta intr-un jacuzzi timp de 12 ore..e placut dar incepi sa te plictisesti dreacu..
Vreau la scoala,vreau vara,vreau sa fiu liber,vreau sa fiu conditionat de orele de clasa,vreau luna de pe cer,vreau un simplu surub(ca sa fac cu el ce?).Nici eu nu stiu ce vreau!
Cert e ca ma simt bine,mai bine ca niciodata.Stau si ma gandesc ca 5 poate 6 luni m-am schimbat in continuu,din starea mea de fericire aparenta din vara in indiferenta si seriozitate totala in iarna ca sa ajung in nici 3 zile la o stare de fericire totala acum!
Am probleme si totusi zambesc fara nici un fel de gand rau sau apasator,ma simt bine,zambesc fara motiv si sunt fericit fara motiv!
Ma prostesc cand vreau adica cam in 3 din 5 faze,glumesc tot timpu,sunt indiferent cu cine merita,serios cand e cazu,copil 23 de ore din 24 si mai important e faptu ca sunt eu,adica chiar ma simt bine asa cum sunt!
Va iubesc pe toti...mai putin pe cei pe care nu ii iubesc:D
Probabil ca nu intelegeti nimic din ce am scris sau poate ca intelegeti prea mult dar chestia e ca pur si simplu ma simt bine,pentru prima data in viata cand chiar pot sa zic ca ma simt bine!
Stiu doar ca am niste vise pe termen lung dar nu prea stiu cum sa ajung acolo,pana atunci vreau ca fiecare zi sa fie unica,fiecare secunda sa fie de distractie si fiecare clipa de neuitat!(ce gay a sunat fraza asta sa imi trag palme sau sa imi bag P**A,fiecare cu preferinta lui)
Va pupicesc!
Totusi ca sa aiba si titlu putin sens as putea zice ca mi-am colorat singur viata(un fel de Michelangelo si Capela Sixtina in aceeasi persoana).
PS:Satan,iti zic mersi pentru o discutie avuta mai demult,mi-am deschis urechile ca sa pot sa miros mai bine!Sper ca inca mai citesti saracia asta de blog:d,te pup!

3 comentarii: