Total Views

joi, 16 decembrie 2010

Curentul “Nu-mi pasa” (Partea 1)

Vreau sa cred ca eu am lansat acest curent avand in vedere ca sunt prima persoana din grupul nostru care a adoptat aceast mod de viata.
Totul s-a intamplat intr-o seara de vara cand am ajuns tarziu acasa de la ‘panorama’(un locusor in iore unde ne pierdem timpu vara si cand zic pierdut timp inseamna dansat,fumat,baut suc si caterinca la maxim).Eu eram obosit si brusc a sarit mama pe mine zicandu-mi o multime de lucruri pe care le credeam neadevarate despre mine,cum ca as fi mincinos,lenes si alte calitati debordante.In prima instanta am refuzat sa cred ca sunt asa dar dupa m-am uitat in oglinda si mi-am zis:”da frate..sunt mincinos,sunt lenes si mai sunt in 1000 de moduri”.
Cu ce ma ajutat asta?
M-a facut sa ma vad pe mine asa cum sunt si sa nu ma mai mint,cel putin nu asa de mult cum o faceam inainte.Asa ca acuma ma cunosc mai bine pe mine si pot sa te cunosc mai bine si pe tine si pe ea si pe el,pentru ca daca nu te cunosti pe tine cu adevarat nu poti sa cunosti pe nimeni cu adevarat.
Dar ce legatura au toate astea cu “nu-mi pasa”?
Vine partea a doua probabil maine ca acuma e tarziu si mor de somn..
Noapte buna va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu