Total Views

vineri, 25 februarie 2011

Cuza’s Blog...my ass!Sclavilor!

De cand pula mea a devenit Blogspot un fel de hi5 sau youtube->Salam’s channel.Blogul ar trebui sa fie un refugiu pentru fiecare persoana in parte in care sa isi exprime ideile,imaginatia,opiniile despre viata,nu un loc de barfa si scandal!
Daca vreti sa va certati faceti-o altundeva!
Si inca ceva...Ce pula mea aveti cu Cuza?unde va credeti?in filmele americane?Aici nu e in nici un caz o universitate din state si voi nu sunteti printi sau printese in nu stiu ce liceu plin de imbecili.Aici fiecare prefer sa cred ca are un creier si o opinie pe care si-o tine pentru el daca nu are curaju sa i-o spuna celui despre care e vorba in fata!Oameni buni suntem mai destepti si mai avansati intelectual ca in State,hai sa nu mai incercam sa ne purtam ca ei!
Personal mie imi place liceul meu si nu mi-a dat pana acum nici un motiv de barfa.Cei care vor barfa sa se mute in plm in alte licee,saraciilor!

3 comentarii:

  1. :))
    Well,am auzit muulte despre AL.I.Cuza
    cik sunt doar pers fitzoase pe acolo..
    eii,sper eu k sunt si persoane ok pe acolo
    in privinta blogului..ai dreptate

    RăspundețiȘtergere
  2. peste tot sunt si genu asta de persoane dar e mai ok sa privesti o gradina dupa cate flori are decat dupa buruieni!
    sunt persoane ok in Cuza:)
    si apreciez ca citesti blogu:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai un blog chiar..ft interesant ;))
    P.s:posibil sa fiu si eu la anu eleva in Cuza

    RăspundețiȘtergere