Total Views

miercuri, 22 decembrie 2010

O seara obijnuita

Stau pe scaun,o sticla de cola aproape goala pe masa.Imi pun in pahar,se umple pe jumate.Imi iau o tigara din pachetul de Winston si el aproape gol, aprind si fumez incet..fac cerculete.Aerul racoros de afara umple bucataria.
Nu mai simt frigul,fumul,cola...O mie de ganduri imi umple capul...ma gandesc la ea,ma gandesc la ziua de maine,ma gandesc la prieteni,ma gandesc la mine,ma gandesc la tot,fiecare gand imi urla in timpane dar eu il aud in soapta,ma gandesc dar defapt nu ma gandesc,doar simt,simt fiecare sentiment,fiecare traire.Tigarea se termina,filtru imi ardea degetele dar nu am simtit.Imi beau cola,sting tigarea si inchid geamul..s-a terminat cu momentul meu de umanitate,inapoi la viata robotica pe care mi-am creat-o...
Inchid usa de la bucatarie si plec,ultimu sentiment a plecat si el odata cu mine,acel ultim sentiment era o tristete apasatoare dar acum numai e,e totu gol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu