Total Views

marți, 21 decembrie 2010

Craciun Fericit!


Febra cadourilor,sentimentul sarbatorilor,bucurie,fericire,ninsoare,batai cu bulgari,spalatul fetelor!
Toate si-au pierdut culoarea,probabil pentru ca m-am schimbat,probabil pentru ca am crescut...
Nu stiu dar nu mai simt nici un spirit al craciunului,nici o ardoare sa aflu ce am primit sub brad,nici o dorinta sa merg la colindat,nici o placere in bataia cu bulgari sau spalatul fetelor,nici o uimire ca a inceput sa ninga.Pentru mine Craciunul e ca alta zi si sarbatorile de Craciun reprezinta o perioada de timp perfect normala,probabil mai stresanta pentru ca toti sunt innebuniti dupa febra cadourilor.
Mos Craciun nu exista dar asta nu inseamna ca nu exista si spiritul Craciunului,nu?
Nu,pentru minte nu mai exista nimic,decat o alta zi,alte sperante,alte vise care se spulbera de fiecare data.
Imi e dor de copilarie,cand mergeam la colindat,cand ma lipeam cu capul de geam la primi fulgi de nea si topaiam prin casa de fericire ca a inceput sa ninga,cand nu puteam sa dorm in noaptea zilei de Craciun pentru ca nu stiam ce imi aduce mosu,daca imi aduce sau nu ce mi-am dorit..
Va zic Craciun Fericit din trecut pentru ca atunci puteam sa va urez Craciun Fericit din suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu