Total Views

joi, 16 decembrie 2010

Gasca nebuna de la 'Panorama'

Cum sa iti petreci vara?La strand?Poate dar nu poti sa mergi in fiecare zi..
In cafenele?Sa fim seriosi daca as avea bani de cafenea in fiecare zi nu as mai scrie pe saracia asta de blog..
Biliard,Bowling,film...Mrg odata dar nu ai tot timpu bani pentru astea
Totusi in parc e totu atat de ieftin ca e gratis.Cat costa sa stai pe o banca?0 lei
Cat costa sa te plimbi cu rolele sau bicicleta?intre 200 si 500 de lei daca te prinde politia...glumeam!va zic io..0 lei
Grupu de la ‚Panorama’ a inceput cu mine alias Toblerone,Cristi,Gref si cam atat!la inceput m-am intalnit cu Gref,io pe bicla,ea pe role..am iesit azi,am iesit maine si tot asa dupa vre-o 4 zile am adunat-o si pe Emma de prin parc,later on a venit Ispy,Tomato,Flo,Sky,Dana,Mada,Chriss,Andrew,Ady,Tabac,Satan,Intel,Clau,Mihnea, si lista continua..in fiecare zi de la 5 la 10-11 la locul nostru de la panorama faceam caterinca!
Ce vremuri...

PPS:sa stiti ca nu ma laud k am fost unu dintre fondatori chiar daca pare ca fac asta(god dammit ce greu e sa te abti sa pui emoticoane)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu