Total Views

joi, 16 decembrie 2010

Tzeapa

Azi a fost o zi pur si simplu de shit.Plin de nervi am scapat de la scoala(aici nu vreau sa dau detalii de ce)in fine..m-am dus sa i-au cadou pentru secret santa in Auchan.Dupa ce ca am inghetat ca un cacat bolnav pana am ajuns acolo,nu am gasit nimic bun pentru persoana caruia trebuia sa ii iau ceva asa ca dute pana in Titan poate gasesti ceva..iar m-am plimbat ca un cacat bolnav prin gerul de afara pana am ajuns la Titan.Acolo m-am plimbat prin cacatu ala de magazin vreo 45 de minute pana sa gasesc un nenorocit de breloc pe care l-am luat(pretul nu il specific ca am vazut io in filme ca nu e frumos sa zici pretu cadoului).Apoi am fost la vreo 4 benzinarii diferite cautand probabil o inexistenta promotie la Marlboro sau cum kkt se scrie..cumperi 1 pachet si primesti unul gratis+o bricheta shucara rau.Desigur nu am gasit promotia in nici una dintre cele 4 benzinari asa ca am luat un nenorocit de Winston Blue pentru ca ma omorau plamani:).
Dar stati,mai e!
Dupa ce am ajuns acasa a trebuit sa merg pana la piata minis sa iau BORS..Da fratilor!!BORS(pentru ciorba)dupa ce am dus borsu acasa hai dute cu nero afara(nero care apropo e javra mea pentru cine nu stia si cand zic javra ma refer la un ciobanesc german de talie mare superb care are 2 ani jumate)am stat si cu cainele jumatate de ora afara iar cand am ajuns acasa am stat 5 minute cu mainile in apa rece ca sa se dezghete,ca sa nu mai zic ca imi cazuse tot parul de pe picioare din cauza inghetului,iar acum stau la caldura si scriu pe blog.
Va pup pana data viitoare
PS:Doar vroiam sa ii multumesc lui Skiry ca mi-a zis sa nu mai pun cate un P la fiecare postare pt k PS ajunge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu