Total Views

duminică, 16 ianuarie 2011

Wow!


Cine dracu ar fii crezut ca poti sa te plictisesti sa fii fericit?
Si uite-ma in aceea stare,aceea situatie.M-am plictisit sa ma simt bine,m-am plictisit de tot!Vreau sa evadez,vreau ceva mai interesant decat ce fac acum!Vreau sa fac ceva nou in fiecare zi!
Vreau tot ce poate sa imi ofere viata asta!Chiar am asa mari asteptarile?
Am de gand sa imi schimb radical programu de viata.
Poate o sa ma apuc sa scriu o carte,poate o sa ma apuc de alergat,poate ma duc in weekend la munte sa urc pe versanti,poate ca nu stiu ce o sa fac maine dar trebuie sa ma gandesc la ceva pentru ca nu mai suport.
Tot blogu asta a inceput sa devina un jurnal de bord,ma simt capitanul unei nave de croaziera si nu am vrut sa devina niciodata asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu