Total Views

marți, 4 ianuarie 2011

Despre iarba,alcool si alte chestii!!

Tre sa trag un shot,treaz nu ma mai suport!
Cu un ultim efort o sa ma-nbat ca un porc.
Vreau sa afle toti nu sa citeasca in stele,
Ma comport exemplar dupa standardele mele!

Acesta a fost refrenu de la Parazitii – Standarde
Mda,m-am imbatat de n ori,am fumat Maria,Has,Diesel si inca nus ce cacat!
In viitorul apropiat probabil ca o sa trag pe nas insa sper sa nu(nu de alta da ma bag in altele)!
Uni ar zice ca sunt drogat,betiv sau spirtar,ratat,exemplu negativ,om nebun!Frate,cand vrei sa fac toate astea?Cand o sa am un job sau cand o sa am copii?Vreau sa incerc tot pentru ca sunt la varsta asta!Desigur trebuie sa depasesti momentu.
Daca vezi un tip de 17 ani beat mort pe strada carat de 2 putin mai lucizi decat el,iti zici tu ca adult,”uite ma asa eram si noi,ce vremuri...”
In schimb daca vezi un tip de 26 de ani beat mort pe strada carat de 2 putin mai lucizi decat el,iti zici „mama ce ratat,la 28-30 de ani isi bea viata prin baruri!”
Sa termin cu capitolu alcool!La mine sunt 5 trepte:
-un paharel=acel stadiu in care nici nu simti ca ai baut
-cateva sticle=acel stadiu in care nu simti ca ai baut dar ceilalti din juru tau simt ca ai baut pentru ca puti ca un betiv ordinar
-pilit=acel stadiu in care te simti bine dispus,ai baut destul ca sa te simti ok si sa dansezi ca un terminat
-beat mort sau beat rupt=acel stadiu in care nu mai poti sa te tii pe picioare si trebuie sa iti bagi degetele pe gat de rau ce iti este
-beat p**a=acel stadiu in care nu mai stii ce s-a intamplat si te trezesti a doua zi dimineata cu fel de fel de vanatai,arsuri si lovituri,o durere ingrozitoare de cap(cand zic durere dar chiar zic durere,o durere de genu „frate,de ce m-ati lovit in cap cu un topor si de ce mi-ati scos ochii?”)
Dap,am fost prin toate stadiile!Si ma doare in cur de parerea voastra,a fost genial!

Iarba!
O da!!As fuma un cui..
Ce sa zic despre asta..tripuri si alte smecherii:D
Un sfat..Aveti grija ce fumati si nu luati legale!


Si acum va las sa ascultati melodia asta care mi se pare geniala!!
Parazitii – Standarde


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu