Total Views

duminică, 30 ianuarie 2011

Dunhill bitches


Ba voi cat fumati ma?Io personal le rup in 2 si dupa in 4 si tot asa.Fumez de rup,cu orice ocazie(si am o ocazie la fiecare 5 minute) si din orice motiv.Cu toate ca am trecut la toate io am fumat..nu din suparare sau nervi ci din fericire.Merg peste tot si fumez,parca viciu asta s-a lipit complet de mine si traieste prin sibioza alaturi de mine.
Dunhillàmiros oribil dar gust oarecum ok
Kent 8àlovely,gust ok,miros ok
Winston Blueàmerge,e ok
Viceroy,Lucky Strike,Pall Mallàoribile complet
Marlboroàacceptabile asta daca nu gasesti Dunhill,Kent sau Winston
Mai sunt si Sunday’s Fantasy si Black sau Cherry de la Djarum dar alea sunt scumpe.
E criza ba!si e urat ca au scumpit cacaturile asta,pana si cacaturile astea care erau deja scumpe dar asa de folosite.
E mai convenabil sa te lasi de vicii?Da si nu.
Daca asteptati ceva mai interesant atunci imi pare rau sa va dezamagesc.
PS:Cuiele raman no 1!

Un comentariu:

  1. bai varamiu ce mananci mah acolo? :)) lucky strike sunt cele mai bune tigari posibile, nu inteleg ce are lumea cu ele , si cat despre djarum alea mie mi-se par cam de cacat, alea cherry sunt mai okay, mai acceptabile, dar din opinia mea black are gust de dentist . oricum postu e tare , mai multe vb in private . Bafta >:D< P.S. ocazia mea e cam odata la juma de ora , sau cand prind tigara in mana ;) :))

    RăspundețiȘtergere