Total Views

duminică, 9 ianuarie 2011

E Scandal!!


Maine ma reintorc la scoala!!Belea,abia astept si nu prea..
Adica m-am plictisit in casa sa nu fac nimic dar motivu pentru care nu fac nimic e ca nu am cu cine sa fac ceva.Toti sunt la scoala,toti invata de rup pentru a-si asigura viitoru si io ce fac?O frec in pat pana la 12,1 ziua,mananc 2 mese pe zi,fumez un pachet la 2 zile si scriu postari..sa fim seriosi,e o viata urata,mai ales daca esti in starea mea de fericire,atunci lumea incepe sa devina prea monotona.
Parca la scoala devine mai distractiv,mai cate o caterinca,mai cate un 2,un chiul,o berica in petre cu colegii,o repriza de injuraturi cu mosi si babe in drum spre casa..
Lumea se coloreaza atunci cand o descoperi,deci ce ou meu(btw am un ou kinder in frigider si sunt mandru de el)hai sa iesim afara,adica in liceu si sa petrecem.
Bine ar fi fost frumos daca as fi avut un grupulet de tovarasi cu care sa petrec zilele astea de vacanta prelungita dar ar fi mult mai frumos daca ar fi ultimele zile de scoala!
Petarde si focuri de artificii,esti nebun!!urmeaza vacanta de vara..mai avem doar 20-21 de saptamani..e asa aproape!
Da,sigur...dream on!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu