Total Views

duminică, 6 mai 2012

Insensibil.

Insensibil.
Atat este de zis. Asta e ultimul sentiment pe care l-am simtit si se face aproape o saptamana de cand l-am simtit.
Nu mai sunt capabil sa simt nimic. Rad fara sa mai pot rade in interior,nervos nu mai pot fi pentru ca nu ma mai enerveaza nimeni,trist nu sunt chiar daca as vrea sa pot simti acest sentiment ,melancolic ,orgolios ,mandru...deloc .Rusine ,mandrie ,teama, orgoliu, frica ,tristete ,fericire...totu e gol!
Oricat as mai vrea sa simt ceva nu mai pot.
Sunt nesimtitor si m-ar afecta daca as simti dar nu simt,nu ma afecteaza deci nu imi pasa.Nu mai imi pasa de aproape nimic.Mai raman eu cu dorintele mele,asteptari nu mai am!Nici de la viata,nici de la persoane,nici macar de la Dumnezeu!
Eu cu visele mele realiste pe care le voi implini!Eu cu mine raman.Care mine cand mi-am pierdut ultima bucata din suflet acum 2 saptamani?Care mine cand am varsat ultima lacrima pe care o mai aveam acum 2 saptamani?
Mai raman doar eu cu o umbra care a fost la un moment dat mine!Raman eu!
Va spun noapte buna si va urez tot binele din lume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu