Total Views

vineri, 20 aprilie 2012

O intrebare

Cat valoreaza un principiu?
Principiile,niste dovezi clare ale unor complexe formate in cursul vietii unei persoane.Un om fara principii nu este un om fara caracter ci este un om liber,capabil sa actioneze exact cum ar vrea sa actioneze,nu cum ar trebui.Un om fara principii nu are regrete.Moralitatea nu este un principiu ci o natura umana,te nasti cu ea sau nu te nasti cu ea.Principiile sunt acele reguli predefinite de noi,extrase,asimilate de la altii sau create de noi care ne limiteaza,deci ne limitam noi pe noi!
Prefer sa imi distrug sistematic toate principiile pentru a-mi evidentia clar complexele si inevitabil pentru a ajunge sa le distrug.
Principiile ne costa libertatea si libertatea ne costa principiile!Voi alegeti!
Revenind la mine.Eu am avut o tona de probleme si treburi si nu prea am mai reusit sa scriu dar ma intorc acum putin mai intelept si copilaros,putin mai tembel si destept,eu ma intorc ramanand tot eu intr-o mica mare masura deci va pup:*!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu