Total Views

sâmbătă, 5 octombrie 2013

Mihai: Vreau o lume in care sa nu fiu nevoit sa am portofel, o fata careia sa nu ii pese daca traim intr-o lume in care am nevoie de portofel, sa ii fac masaj cand se simte rau si sa ma sarute de buna dimineata, sa ii aduc cafeaua la pat si sa putem fuma in dormitor fara sa se afume patul, sa facem dragoste pe plaja si sa nu ma intereseze de absolut nimic, sa nu fie nici o lupta pentru control intre noi si sa nu ne intereseze de nimic! Vreau sa nu am bani si sa nu am nevoie sa am bani! Vreau sa nu fie atat de greu sa te intelegi cu lumea si sa nu mai incerce toata lumea sa manipuleze pe toata lumea!
Asta am spus la un moment dat si imi permit sa ma citez pe mine avand in vedere ca am gasit citatul pe alt blog.
Vreau sa spun ca oricat de mult mi-as dori asta sunt constient ca nu o sa se intample si ca va ramane un vis pe care il am in fiecare seara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu