Total Views

luni, 21 martie 2011

Femeile sunt de pe Venus barbatii sunt din..fiecare cu a masii!


Deci eu credeam ca am o viata complicata insa cand ii vad pe cei din juru meu ca se cearta pentru tipe sau tipi,se cearta cu gagicile sau gagicii(prietene sau prieteni ca sa fim mai academici) din cacaturi ordinare,chestii care fac doar sa iti complice existenta raman blocat!Mai sunt si cei care se baga in diverse activitati ca organizatori sau mai stiu eu ce doar ca sa isi faca stres ceea ce mi se pare o tampenie!De ce sa iti faci nervi cu buna stiinta cand nervi oricum se vor face involuntar din alte surse de „inspiratie”,doar ca sa te dai in spectacol,sa fi mai interesant?Mi se pare complet absurd.
Fiecare isi complica viata asa cum vrea!Eu prefer sa o pastrez simpla.
Cum zicea un mare mare filozof:Bem,futem dar platim!

We don’t care we don’t give a fuck it’s not about the money it’s not about the luck!

2 comentarii:

  1. Hai q sunt sigura q nici tu nu esti simplu.In fine,la sigur q si tu uneori iti complici viata cu unele chestii...

    RăspundețiȘtergere
  2. aici ai dreptata,simplu nu sunt dar fac tot posibilu sa imi fac viata cat mai simpla:D

    RăspundețiȘtergere